هزینه راه اندازی سیپ ترانک
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه راه اندازی سیپ ترانک
هزینه راه اندازی سیپ ترانک مقوله ای است که قصد داریم در این مطلب راجع به آن صحبت کنیم. هزینه خطوط 5 رقمی سیپ ترانک بسته به عواملی از جمله نوع شماره می تواند متغیر باشد، اما به طور کلی قیمت سیپ ترانک به صورت پایه اعلام و محاسبه می گردد و در صورت اعمال تغییرات یا افزایش ویژگی ها و امکانات، این قیمت از طرف مجموعه ارائه دهنده می تواند افزایش یابد.

گروه AHG تلکام در حال حاضر یکی از بهترین تیم های نصب و راه اندازی سیپ ترانک در شهر تهران، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن را دارد. قبل از بررسی قیمت راه اندازی سیپ ترانک ، بد نیست ابتدا با مفهوم سیپ ترانک به طور دقیق تر آشنا شویم.

https://avashnet.com/what-is-sip-trunk/

سیپ ترانک چیست؟
سیپ ترانک (Sip Trunk) در واقع یک پروتکل ارتباطی است که دو مرکز تلفن را به یکدیگر متصل و بستری فراهم می کند که از طریق آن امکان برقراری چندین تماس به طور همزمان ما بین یک سوییچ مخابراتی با سانترال، سرور ویپ و یا یک سیستم تلفن تحت شبکه میسر شود. به وسیله سیپ ترانک می توان یک بستر ارتباطی با ظرفیت بالا میان یک سانترال و یا سرور ویپ و سوییچ مخابراتی ایجاد کرد. یک مشترک روی یک ترانک، امکان برقراری تا 30 تماس همزمان را دارا می باشد.

مزایای استفاده از سیپ ترانک چیست؟
عدم نیاز سخت افزارهای گران قیمت
کاهش هزینه حداقل 25 درصدی در قیاس با خطوط E1
عدم وابستگی به سخت افزارهای گران برای ایجاد و برقراری ارتباط
ارائه کیفیت صوتی بالا
قابلیت و امکان جابجایی خط
هزینه راه اندازی سیپ ترانک چقدر است؟
مبلغ راه اندازی سیپ ترانک شامل یک بخش ثابت خواهد بود که یک بار و توسط شما به مجموعه ارائه دهنده خدمات پرداخت می شود و هزینه های بعدی شامل ارتقاء سیستم یا امکانات و یا پشتیبانی های لازم خواهد بود. در نتیجه نمی توان نرخ ثابت یا معینی را برای راه اندازی سیپ ترانک مشخص نمود.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: